piątek, 30 listopada 2012

KONKURS "WSZYSTKO PRZED NAMI"

Hej co tam u was? Jak minął ten tydzień?
U mnie wszystko OK. Wczoraj moja klasa organizowała w szkole dyskotekę andrzejkową ,więc nie musiałam jechać na angielski :) Ogólnie było fajnie...no oprócz muzyki.Głównie nie było nic w moim guście.No ale co tam.Dzisiaj miałam sprawdzian zWOSu... co ja tu o szkole jak się zaczyna weekend! macie jakieś plany?

Mam do was wielką ,ale to wielką prośbę! Jeśli możecie oddajcie na mnie głos w konkursie ,w którym nagrodą jest wystąpienie w serialu WSZYSTKO PRZED NAMI . Jeśli ktoś z was nie wie jest to nowy serial TVP1! 
A WIĘC JESZCZE RAZ PROSZĘ WAS O GŁOSY, BĘDĘ ZA TO BAAAARDZO WDZIĘCZNA! 
OTWÓRZCIE TEN LINK I KLIKNIJCIE GŁOSUJ!
https://apps.facebook.com/wszystkoprzednami/index/profile/paulina.witczak.7
Pinka

5 komentarzy:

  1. fajne . :) i mnie wcale nie ma dyskotek. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh, u nas nie było dyskoteki andrzejkowej ;/
    i zagłosowałam ;3


    + obserwujemy? ja obserwuje już teraz i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzonka, :>
    Aaaah, pamiętam te dyskoteki w GIMN:D

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wieczorkiem pospamuje na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń