niedziela, 2 grudnia 2012

Bye November,welcome December

No i grudzień! Szczerze mogę powiedzieć ,że jest to jeden z moim ulubionych okresów w roku. Nie chodzi mi o pogodę,bo jestem raczej typem ciepłolubnym.Chodzi głównie o okres świąteczny.Kiedy cała
rodzinna spotyka się razem .Dziadek przebiera się za Mikołaja i takie tam :)
Wczoraj poszłam z Pali na spacer ,ale że było strasznie zimno to porobiłyśmy tylko trochę zdjęć i poszłyśmy się ogrzać do restauracji herbatką.
A wieczorem oglądałam z mamą i siostrą filmy.
Dzisiaj jak to przy niedzieli w moim przypadku nie obyło się bez spaceru :) Potem wstąpiłam jeszcze do Pali na grillowany serek pleśniowy :)








Pinka

19 komentarzy:

  1. To prawda, że inspirujesz się znakami drogowymi?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia - sweterek *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie też jest to jeden z najlepszych okresów w ciagu roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely photos, you look so cute! Beautiful sweater! I really love the name of your blog! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  5. Już też nie mogę się doczekać tej świątecznej atmosfery! Piękny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia, śliczne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie masz ładne długie włosy! obserwuje i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już bym chciała ciepełko z powrotem ,a nie witać grudzień... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. grudzień jest również moim ulubionym okresem w roku ;) uwielbiam jego klimat świąteczny, ale masz ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale się pięknie śmiejesz;)

    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie jakoś ta atmosfera świateczna średnio rusza w tym roku i ponura pogoda też mi nieodpowiada jak zawsze ;P Pozdrawiam i obserwuje !

    OdpowiedzUsuń