poniedziałek, 26 listopada 2012

I'm back

Hej, po pierwsze chciałabym przeprosić was za długą nieobecność. Będąc szczerym nie było mnie tutaj z powodu braku materiału ,czasu no ... i chęci.
No ale jestem :) Weekend spędziłam całkiem miło. W piątek wybrałyśmy się z Pali do restauracji coś zjeść. A sobotę prawie całą spędziłam w domu ,leżąc na kanapie i oglądając 90210 :) Wieczorem przyszła do mnie Pala i eksperymentowałyśmy z wyciskarką do soków,haha. No, a skończyło się tak, że spałam u niej. A niedziela jak niedziela : lekcje no i podobne zajęcia co do soboty.
Dzisiaj miałam kartkówkę z PLASTYKI?!?! No proszę was kto robi kartkówki z plastyki.Na plastyce powinno się rysować,haha








Pinka

9 komentarzy:

  1. te zdjecie pionowe jest sliczne <3

    ej ale fajniej sie u ciebie na blogu oglada zdjecia jak są mniejsze haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze - śliczne zdjęcia.
    Fajnie, że wróciłaś.
    + Jak poszła kartkówka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pamiętam, że w gimnazjum miałam kartkówki z plastyki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na plastyce nie miałam kartkówek :D
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma to jak spanie u koleżanek :D
    fajne zdj

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kartkówki z plastyki w zyciu nie miałam :)
    zgłodniałam jak zobaczyłam to jedzonko :)

    OdpowiedzUsuń