niedziela, 4 listopada 2012

I was a singer, not a very popular one, who once had dreams of becoming a beautiful poet

Te cztery dni wolnego minęły w oka mgnieniu.Dobrze było odpocząć :) W czwartek jak to wszyscy godziłam po cmentarzach odwiedzając groby bliskich. W piątek wybrałam się ze znajomymi na krótki spacer i gorącą herbatę malinową :) Wprost uwielbiam takie dni! Wczoraj prawie cały dzień spędziłam przed laptopem oglądając 90210.A wieczorem pilnowałam rodzeństwa. A co do dnia dzisiejszego to również poszłam na krótki spacerek ,a teraz siedzę z kubkiem gorącej herbaty obok i nie mam zamiaru się już nigdzie ruszać. 









A muzycznie to : 

12 komentarzy:

  1. Mi też szybko minęły te wolne dni, ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tak samo strasznie szybko zleciało;/
    bardzo fajne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się u Ciebie spodobało, dlatego obserwuję ;)
    Zapraszam też do siebie :D

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pinkaa *.*
    Sliczne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre jest to zdj jak tak fajnie ręce trzymasz haha

    OdpowiedzUsuń
  6. cztery dni to za mało, hehe
    fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie losowanie, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeetny blog <3

    http://waniliowe-sprawy.blogspot.com/

    Zmieniłam nazwę bloga ^

    OdpowiedzUsuń