niedziela, 14 października 2012

We gonnna party like it's 3012 tonight!

Hej,
Radyjko pogrywa, cieplutka zielona herbata w ręku i do tego cały dzień spędzony pod ciepłym kocykiem na zmianę czytając książkę i szperając w internecie. Wprost uwielbiam takie dni, a szczególnie soboty lub niedziele.Dopiero teraz wracam do "żywych". Ostatnią noc spędziłam na urodzinach- nocce u Weroniki . Świetnie się bawiłam i dużo wyśmiałam.Spałam dzisiaj jakieś 3-4 godzinny co można potraktować jako sukces,ponieważ na zeszło rocznych urodzinach Wery każda z nas spała po jakieś 15 min. haha.
Lekcje w sumie wszystkie mam odrobione więc zostaje mi tylko jeszcze raz przypomnieć sobie informacje na jutrzejszy sprawdzian z historii, który miał się odbyć w piątek. Ale z tej okazji ,że w mojej szkole w piątek był organizowany Dzień Nauczyciela to nam odpuścili :)
A teraz zostawiam was z kilkoma zdjęciami , niektóre z nich są z dedykacją dla Karoliny i Oliwii , której już od dłuższego czasu proszą mnie ,aby dodała ich zdjęcia,haha







A  muzycznie to nowy teledysk Justina Biebera! Moim zdaniem jest świetny i z pomysłem. Jednym słowem cieszy oko :)
Pinka

19 komentarzy:

  1. też lubię najnowszy teledysk Biebera. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam i obserwuję (mogę liczyć na to samo??)
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczylam na wiecej zdjec gangamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. to prawda, świetny ten teledysk. ja nie jestem fanką Biebera, ale jego nowa płyta zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny psiak :)) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja np. spałam dzisiaj do 13 i tak samo uwielbiam leniwe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię biebera.
    my też nigdy nie śpimy na nockach ;D

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny piesek :D To impreza musiała być udana :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te ostatnie zdj Karoliny to mistrz haha takie jakies cygańskie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. masz super pieska :D
    obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ~Dobra ostatnia fota! Podoba mi się tu, dzięki za komentarz i dołączam do obserwujących:)

    OdpowiedzUsuń
  12. to twoj pokoj ? a teledysk jest mega;))

    OdpowiedzUsuń