poniedziałek, 1 października 2012

Find light in the the beautiful sea

Hej,co tam u was słychać kochani ?
U mnie wszystko w porządku, w szkole również, nie licząc dzisiejszej kartkówki z historii...
W piątek na jednej z lekcji mieliśmy apel z okazji dnia chłopaka ,no i ja z koleżankami śpiewałyśmy i tańczyłyśmy,haha. Oczywiście wszystko było dla żartów i wszyscy mieli bekę łącznie z nauczycielami,lol.
Sobotę spędziłam bardzo przyjemnie. Słońce świeciło i było cieplutko. No więc korzystając z tych już ostatnich dni ciepła w tym roku wybrałyśmy się z Pali na spacer. A skończyło się tym ,że spała ona u mnie i pilnowałyśmy mojego rodzeństwa.
W niedziele pojechałam do mojej cioci na obiad i kawkę. No i tak jakoś mi minął ten weekend:) A co z wami? Co słychać ? :)
A teraz zostawiam was ze zdjęciami z soboty i biorę się za czytanie kolejnej części Pretty Little Liars.











A muzycznie to najnowszy singiel Rihanny - Diamonds

Pinka
\,

11 komentarzy:

  1. Pewnie, a zdjęcia z piątku nie, bo po co.. Gangamie ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ^^.
    nie słucham rhianny, ale ta piosenka jest wyjątkowo fajna.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakieś takie zęby niewybielone... hmmmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Masz piękny uśmiech;) No wreszcie słyszę pierwszy raz u Ciebie tą piosenkę nie mogłam się zebrać do przesłuchania jej, a potem zapominałam...;/

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że jesteś kolejną osobą, którą oczarował nowy singiel Rihanny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie Ty masz wspaniałe włosy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, nie wyglądasz na 14 lat ;) Zapraszam Cię kochana do konkursu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejcia ! Chciała bym cię tylko poinformować że zmieniłam nazwę mojego bloga na :

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna koszula. :) Uwielbiam tą piosenkę Rihanny.

    OdpowiedzUsuń