piątek, 21 września 2012

Finally Friday!

Hej wszystkim !
Moze niektorzy zauwazyli, ze dodalam dzisiaj juz wczesniej notke o tej samej nazwie.Ale niestety musialam ja usunac z tego powodu, ze pisalam ja na tablecie i nie dodaly mi sie wszystkie zdjecia.A potem zaczelam uzywac innej aplilacji blogger i wlasnie tak to sie skonczylo. Teraz tez pisze na tablecie i mam nadziej, ze bedzie wszystko okej: )
Okey,no to wracam do sedna notki.  W koncu mamy piatek, a co za tym idzie weekend:) Przez ten tydzien mialam w szkole straszny zapiernicz. Kartkowki, sprawdziny, odpytywanie na lekcjach i jeszcze plakat zrobic.Domyslam sie ,ze u was tez juz sie tak zaczyna. Dopiero dzisiaj bylo mozna troche odsapnac.
W poniedzialek robilysmy z Wera i Iska wspomniany wyzej plakat na wos. Oczywiscie nie obylo sie bez robienia zdjec i siedzienia na omegle, haha.
We wtorek wybralam sie z Pali i Wera do cyrku.Glownie skusilam sie ,aby do niego isc, poniewaz wystepowali tam uczestnicy Mam Talent. Ogolnie moge powiedziec, ze bylo calkiem fajnie:)
Mam dla was kilka z zdjec, z gory przepraszam z jakosc.  Aparat w moim telefonie + zle swiatlo nie daja najlepszego efektu

11 komentarzy:

  1. kawa z pieprzem HAHAHHAAHAH
    + praca nad piosenką w studio nie jest taka prosta...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia jak zawsze pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, jak ja dawno w cyrku nie byłam - narobiłaś mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i po weekndzie :D ahh jak ten czas szybko leci ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. fany blog, zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne dziewczynki haha. Zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nom :)

    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. omnomnomnomnom ;3 czy ja widzę kawę ? :DD
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie ;)

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń