sobota, 15 września 2012

I feel autumn in the air

Hej,
W ten weekend na dobre zrozumiałam,że zbliża się jesień.Aż czuć ją w powietrzu. Deszczowa pogoda,wije ,a z drzew zaczynają spadać liście.
Wczoraj wybrałyśmy się z Pali na sałatkę do restauracji,była pyszna.W ogóle to wczoraj spałam u niej.
A co do dzisiaj, to pół dnia przeleżałam czytając książkę,a potem oglądając film pijąc zieloną herbatkę.Popołudniu w końcu "wzięłam się w garść" i stwierdziłam,że czas wyjść z domu.Trochę pospacerowałam,ale niestety pogoda mi nie pozwoliła,aby to dłużej potrwało. Dzisiaj zaczęłam oglądać nowy serial- Hart of Dixie . Jak na razie jestem na drugim odcinku,ale mogę powiedzieć ,że zaczyna się obiecująco.
Coś czuję ,że niedługo dopadnie mnie przeziębienie. Już widzę u siebie pierwsze odznaki choroby.Wszyscy teraz naokoło chorują. Moje rodzeństwo cały dzień leżą z gorączką i bólem gardła.
Resztę wieczoru mam zamiar spędzić czytając piątą część Pretty Little Liars. Tylko jeszcze dokończę tego posta i biorę się za książkę:)








Pinka

11 komentarzy:

  1. mam fajne warkoczyki na głowie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też wszyscy wokół chorzy ..

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja tamn niechce czuć jesieni chyba ze będzie piękna i słoneczna ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajne włoski *-*


    Obserwuję . ; )
    Zapraszam do mnie . : http://onedloveeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje :) Fajnie, że tak ciekawie spędziłaś czas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że mocno wiało. A to nadejście jesieni wcale mnie nie satysfakcjonuje. Przydałoby się jeszcze trochę ciepełka. Tak przy okazji powiem, że zakochałam się w twoich włosach, są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia takie radosne i pozytywne;) ja wole domowe sałatki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki Pinka, zapraszamy do nas;) czekam na nową notkę! ~Iśka.

    OdpowiedzUsuń