sobota, 8 września 2012

GIFs

Hej, w końcu upragniony weekend!
Wczoraj po szkole poszłam do Pali na kawę i oglądanie nowego serialu na który mamy fazę. Tym razem to Switched at Birth. W sumie to spędziłam tam resztę dnia. Po prostu uwielbiam takie leniwe popołudnia, tym bardziej przy takiej pogodzie. Ciągle tylko wieje i co jakiś czas pada, więc nawet nie ma możliwości,aby spędzić miło czas spacerując.
Dzisiaj  w sumie to mój dzień wyglądał podobnie, tylko ,że zamiast switched at birth ,to miałam seans z Plotkarą :)
Właśnie zbiera się u mnie rodzinka,bo moja mama wyprawia dzisiaj imieniny. Więc dodam jeszcze tylko kilka gifów z dzisiaj i zmykam:) Wyjątkowo dodaję gify z tego powodu ,że nie mam dla was żadnych zdjęć :P










A muzycznie to cały dzien chodzi za mną piosenka Kings of Leon - Sex on Fire :)

 
I Taylor Swift - Ronan :) 

Pinka


25 komentarzy:

  1. Pogoda jest okropna, to fakt. Nienawidzę deszczu i wiatru. A co do gifów to świetne są, idealnie poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie Kingsów i Taylor hahah. Dobra, ja się nie czepiam XD. Zapraszam do nas, do komentowania nowej notki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz ;*
    Kochana jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam www.fashionismyelement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej .. Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż .. :P

    Buziaki MALINKA <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne gify. ^^
    Może zaobserwujemy siebie nawzajem ? :) Zapraszam do siebie -> codziennie-karina.blogspot.com , jeśli dodasz się do obserwatorów zostaw mi link na swój blog w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kingsi *.*
    Świetna piosenka Ci po głowie chodzi miszczu ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez uwielbiam leniwe popołudnia! ;)
    Fajne gify ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj, no niestety pogoda coraz bardziej jesienna, więc nie pozostaje nic innego jak pyszna kawka i serialik:) jeśli masz ochotę na wzajemną obserwację to daj znać:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za komentarz i dodaję do obserwowanych :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha niezłe zdjęcia szaleństwa weekendowego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne gifty :)

    http://likee-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię gify ^^
    jak twoja mama ma, Beata ?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te gify, bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale się uśmialam przy tych animacjach ; d

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, ale fajnie tutaj same gify :D
    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miły komentarz i zapraszam częściej!:)

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń