wtorek, 4 września 2012

XOXO

Hej,
Pierwszy dzień szkoły, a nam już zapowiedzieli ,że mamy test w czwartek z matmy.A ogólnie to w sumie nic nie robiliśmy, tylko co na historii powtórzenie. A tak to tylko zapoznanie z systemem nauczania.
Popołudniu wybrałam się z Pali do jej cioci na grilla.Tam pojeździłyśmy na deskorolce . Przełamałam się i postanowiłam spróbować i nawet dobrze mi szło (czyt. ani razu się nie wywaliłam) haha. Poganiałyśmy trochę za małym Szymonem . Potem jeszcze pospacerowałyśmy i każda poszła do siebie :)
A jutro to w sumie mam całkiem luźne lekcję więc jakoś zleci. Jak ja to mówie trzeba wytrzymać byle do piątku :)



Pinka

16 komentarzy:

  1. ŻYWE ZIELONE STOP!!!!!! haha - PaliStory :) palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne zdjęcia na deskorolce :) Pozdrawiam i obserwuje :)

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny fullcap *.*
    Też jestem w 2-giej gim. U mnie jest tak samo: byle do piątku, byle do swiąt, byle do ferii, BYLE DO WAKACJI! :D
    Super blog, obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć ;] dziękuję.
    ja też mam testy już ;// jestem w III gim. powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to cały czas będzie "byle do piątku" ;-D pamiętam swoje początki (i w sumie na tym się skończyło xD) na deskorolce xD

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałam jeździć na deskorolce ;)
    fajne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna czapka fajny fotograf ZAZDROSZCZĘ! hahaha :)) - palistory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń