poniedziałek, 3 września 2012

Holidays, I'll miss you

Hej, no to dzisiaj pierwsza notka w tym roku szkolnym.
No to witam drugą klasę gimnazjum. Mam zamiar podejść do tego roku bez żadnej spiny. Bynajmniej w pierwszym semestrze. W drugim semestrze chciałam bym bardziej się przyłożyć żeby ładna średnia na koniec wyszła. Ale co z moich planów będzie to wyjdzie w praniu :)
W sobotę były w moim mieście regaty. Pospacerowałyśmy wtedy z Pali oglądając jachty i łapiąc ostatnie chwile wakacji. Potem spałyśmy u mnie i opiekowałyśmy się moim rodzeństwem.
Wakacje zakończyłam bardzo miło.  Wybrałyśmy się z dziewczynami na pizze,a potem na spacer i na wieże:) Nie ma to jak się położyć na wieży,haha. Nasze pokręcone pomysły,lol.
Dzisiaj rano jak byłam w kościele to chyba jakiś pech, czy coś mnie prześladowało. Szczerze to nawet nie wiem jak to mam nazwać. Ale już w szczegóły nie będę się zagłębiać,haha
A od jutra niestety zaczynają się lekcje. Chociaż tyle dobrze,że jutro mam na 8.55 i 5 lekcji.
A teraz zostawiam was ze zdjęciami z soboty :



Pinka

9 komentarzy:

  1. POWODZENIA ! :D
    ja zawsze bardziej przykładam się w 1 semestrze, bo wydaje mi się , że na 2 później jak miałaś dobrą ocenę masz lajt ;D bynajmniej u nas nauczyciele bardzo kierują się oceną z 1 semstru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem teraz w drugiej klasie gimnazjum ;D
    Piękne zdjęcia ! :))
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawidlowe nastawienie, na rozpoczęcie drugiej klasy..
    Rozplanuj czas jak najlepiej, bo to najepszy okres w gimnazjum, właśnie druga klasa. (:
    W trzeciej się zaczyna.
    Ja dzisiaj poszłam na rozpoczęcie roku, i dowiedziałam się, że za tydzień mam sprawdzian z chemii..
    Uroczo, prawda?

    Mniejsza o to, życzę samych sukcesów na ten rok szkolny i pozdrawiam!
    Przy okazji zapraszam do siebie:
    youre-different.blogspot.com xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia w 2 klasie ;)
    ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bede miec jeszcze miesiąc wolnego! :) Wygladasz super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia :) i fajne bluzka. i też będę tęsknić za wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczne zdjęcia ;)
    Z przyjemnością obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń