czwartek, 30 sierpnia 2012

CAFE

Hej!
Nie mogę uwierzyć,że to już koniec wakacji. Wydaje się jakby minęły dopiero jakieś dwa tygodnie.
Wczoraj w końcu poprawiła się pogoda, więc korzystając z okazji wybrałyśmy się z Pali na kawkę do kawiarni.Po tym pospacerowałyśmy jeszcze po naszym małym miasteczku i takim cudem wylądowałyśmy na molo. Wszystko pięknie, cudnie gdyby nie jacyś starzy faceci którzy wyskoczyli do nas z jakimiś chamskimi gadkami. No,ale udając ,że nic nie słyszymy poszłyśmy dalej.Nie trawie takich sytuacji i takich ludzi.
A potem poszłyśmy do mnie ,bo Pali u mnie spała.Zaczęłyśmy oglądać jakiś film ,ale jak to ostatnio mamy w zwyczaju nie skończyłyśmy go.
Ostatnio w ten czas jak pogoda nie popisywała , to jak tylko siedziałam w domu oglądając plotkarę. Obecnie jestem w połowie czwartego sezonu:)








Pewnie się zastanawiacie po jaką cholerę na spacer wzięłam ze sobą trzy pary okularów. Odpowiedź: sama nie wiem, haha

A dzisiaj zostawiam was z piosenką ,która od jakiegoś czasu ciągle chodzi mi po głowie 



Pinka

8 komentarzy:

  1. świetna nutka ! :D
    hehhe 3 pary oksów :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za ciepłe słowa :)
    u Ciebie również jest bardzo miło,ze zdjęć wydajesz się świetną ,miłą ,sympatyczną i zwariowaną osobą wielki + :)
    zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
  3. też nie lubię takich ludzi..
    fajne okulary :D
    świetny blog, obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie tsm 3 pary okularow na jednym spacerze haha :) - PaliStory

    OdpowiedzUsuń
  5. białe okulary są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no, rozwaliłaś mnie tymi okularami ;p. Zapraszam do nas, do komentowania nowej notki. ~Iśka

    OdpowiedzUsuń
  7. Te białe okulary - CUDO!!! Chcę takie! <3

    OdpowiedzUsuń