piątek, 24 sierpnia 2012

INSTAGRAM

Hej, nie mogę uwierzyć,że to już końcówka wakacji.Czuję się jakby trwały dopiero jakieś 2 tygodnie, tak szybko zleciało.Nienawidzę tego okresu kiedy się zamawia książki i robi zakupy szkolne,eh.
W niedziele planowałyśmy spać z Olą , Karoliną i Pali w namiocie. Wszystko pięknie, super: namiot rozłożony, wszytko w środku już jest. Siedzimy, jak zwykle się wygłupiamy,a tu nagle dzwoni Pali mama i mówi,że się zbliża burza. Ja sprawdzam pogodę na tablecie i mówię "ku*wa" Wszystkie nagle zaczęłyśmy uciekać do mojego domu. Później stwierdziłyśmy,że wracamy,a tu zaczęło grzmieć co na dobre zatrzymało nas w domu. A tak ogólnie to ten tydzień spędziłam nudnawo. Był u mnie mój mały kuzyn,który ciągle chciał żebyśmy grali w fife na xboxie i za każdym razem mnie ogrywał,haha. Zawsze wiedziałam,że piłka nożna to nie mój sport.
Dzisiaj zaczęłam czytać nową książkę " 3 metry nad niebem" Jak na razie to ta książka mnie jakoś specjalnie nie porwała,ale mam nadzieje,że wkrótce się rozkręci:)
Teraz jestem w trakcie oglądania plotkary.Coś zalukaj,tv (stronka na której zawsze oglądam filmy) mnie zawodzi. Mimo,że mam konto VIP to filmy strasznie wolno się buforują. Więc musze poczekać,aż mi się naładuje.
Coś dzisiaj dużo narzekam,więc kończe pisać notkę i zostawiam was ze instagramowymi zdjęciami :)
Mój instagram to @pinkaswag .











Pinka

3 komentarze:

  1. Mi też się nie chce uwierzyć, że to już powoli zbliża się koniec. Wakacji oczywiście. Wszystko strasznie szybko zleciało, ja jeszcze pamiętam początek sierpnia, jakby to było dosłownie wczoraj.. Cóż, trzeba będzie powrócić do obowiązków..
    Co do zdjęć - mogę stwierdzić, że robione na spontana. (;
    Fajne minki, i ogólnie fajnego masz instagrama.

    "3 metry nad niebiem" mówisz? Ogólnie sądzę, że książka jest fajna. Mi się w miarę podobała. potem się rozkręca..

    Pierwszy raz zaglądnęłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał, dodaję się do obserwatorów.
    Zapraszam też do mnie (mogę liczyć na mały komentarz?), dopiero zaczynam:
    youre-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masakra z tym początkiem szkoły -,-
    3 metry nad niebem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie mobile mixxxy!
    dziękuję pięknie za miły komentarz :-)
    pozdrawiam
    mademoisellepoisson

    OdpowiedzUsuń