wtorek, 14 sierpnia 2012

Kaszuby

Hej, co tam u was słychać ?
Jak wam wcześniej pisałam(lub nie, sama już nie pamiętam,haha) w ten weekend byłam na Kaszubach.Mogę powiedzieć,że było świetnie, gdyby nie pogoda to powiedziałabym,że wspaniale. Zaczęliśmy od zwiedzania skansenu w Szymbarku, gdzie m.in. stoi dom do góry nogami, jak się do niego wchodzi to ciężko jest utrzymać równowagę,ale jakoś dałam radę się się nie przewróciłam;) Potem byliśmy na takiej wieży po środku lasu, która się trzęsła za każdym razem jak zawiał wiatr.
Sobotę mieliśmy zarezerwowaną na zwiedzanie Parku Miniaturowych Zabytków i wyjazd do Sopotu.Uwielbiam to miasto, zawsze się coś tam dzieje i jest pełno ludzi.
Jak byliśmy w pensjonacie też się nie nudziłam,bo miałam fajnych sąsiadów.
No a w niedziele niestety musiałam już wracać z powrotem do domu. Po drodze zahaczyliśmy jeszcze o Gdańsk na zakupy.
Brakowało mi dobrej, słonecznej pogody w czasie tej wycieczki. Przydałoby się jeszcze poopalać w czasie tych wakacji.
A jutro w moim mieście jest odpust, więc plan jak co roku,czyli bieganie od rana po wszystkich stoiskach. A no i oczywiście kupowanie lizaczków "grzybków" :)
A teraz zostawiam was ze sporą ilością zdjęć:





















Pinka


3 komentarze:

  1. świetny wpis i super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsze zdj jak dla Kuby uśmiech robisz, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłas w Gdańsku? :D byśmy się na kawkę wybrały :P
    super zdjęcia :)
    +zapraszam do mnie, komentarz mile widziany :>

    OdpowiedzUsuń