czwartek, 18 października 2012

10.000!

Hej! Co tam ?
U mnie w porządku. Dzisiaj w szkole miałam sprawdzian z angielskiego i jestem dobrej myśli jeżeli chodzi o wynik :) Po południu poszłyśmy z Pali na krótki spacerek.Właśnie oglądałam kolejny zwiastun Paranormal Activity 4.Nie mogę się doczekać aż wkońcu zobaczę ten film. Uwielbiam całą serie!  Pogoda u mnie jest piękna. Jesienni ogólnie nie lubię, ale jeżeli musiałabym wybrać co mi się w niej podoba to z pewnością odpowiem takie słoneczne dni.
A jak u was słychać w szkole i jaką macie pogodę?

Teraz temat notki! W końcu nadszedł ten czas kiedy liczba wyświetleń na moim blogu przekroczyła 10.000! Dziękuje wszystkim odwiedzającym i komentującym  tego bloga! No to co następny cel to 100.000 wyświetleń,haha. Jeżeli macie jakieś propozycje co mogłabym tutaj zmienić , piszcie w komentarzach, nie krępujcie się xD








Pinka 


5 komentarzy: