środa, 11 lipca 2012

YOLO

Heja! Przepraszam za tak długą  nieobecność,ale ostatnio prawie w ogóle nie siedzę na laptopie,a jak już coś to tylko oglądam jakieś filmy i koniec. Ciągle teraz jestem na tablecie,a tam nie zbyt wygodnie pisze się notki. Zbierałam się żeby wczoraj coś na pisać,ale po prostu nie miałam pomysłu co, no cóż i tak czasami bywa (: 
Czy u was też jest ciągle tak deszczowo i burzowo? U mnie to jakaś porażka. Najpierw jest gorąco,a za 5 minut już pada.
Czas głównie spędzam z Iśką, albo z tyłu domu w basenie :) Dzisiaj byłam na basenie miejskim . Pierwszy raz w tym roku. Tylko raz się pokąpałyśmy i zaczeło padać i musiałyśmy się zwijać do domu. Jak się troche uspokoiło poszłam na plaże ,ale tylko posiedzieć na piasku z ciotkami, haha.

A muzycznie to nowa piosenka Willow - I am me . Totalnie się różni od reszty jej utworów. Pokazała tu jaki ma piękny głos jak na tak młody wiek :)
I jeszcze z dedykacją dla Pali i Iśki: digi ,digi!
Pinka

3 komentarze:

  1. Teledysk Willow do "I am me" nie podoba mi się :/ ale piosenka ładna :)
    U mnie na Podhalu też jest taka pogoda w kratkę: raz leje jak z konewki a zaraz potem wychodzi słońce. A burze to już u nas codzienność !

    Pozdrawia :*
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na Pomorzu raz burza,a raz upał i powoli już z tym nie wyrabiam.Przez to ciągle tylko głowa mnie boli :|

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk Willow do "I am me" nie podoba mi się :/ u mnie raz wieje rad pada. aachcchch
    Zapraszam na świeżutki wywiad z Ewą Farną, który miałam zaszczyt przeprowadzić ;) http://aleeexsmile.blogspot.com/2012/07/sam-na-sam.html

    OdpowiedzUsuń