czwartek, 19 lipca 2012

hate that weather

Hej, czy u was też taka piękna pogoda? Słońce świeci ,upał +30stopni, ani jednej chmurki na niebie. Nic dodać nic ująć , oprócz tego,że wszystko jest na odwrót-.-' Myślałam,że pogody gorszej jak rok temu być w wakacje nie może.... a tu proszę niespodzianka!
Całymi dniami siedze albo w domu albo u Pali,haha.Ogólnie to na brak atrakcji nie mam co narzekać,bo w tygodniu zajmuje się rodzeństwem i jak  to z nimi bywa zawsze coś wymyślą. Ostatnio założyłam się z Pali,że przyjdzie do mnie o 8.00 w piżamce,haha. To nie był w sumie żaden problem,bo mieszkamy dosłownie dwa kroki od siebie.Jak przyszła oby dwie poszłyśmy dalej spać, haha.
Wczoraj zaczełam oglądać nowy serial Jane By Design. Opowiada o dziewczynie która prowadzi podwójne życie :uczy się w liceum i pracuje w domu mody. Ogólnie przyjemnie się go ogląda i wciąga. Ale prawie każdy odcinek kończy się tak ,że wszystko się jej udaje i wszędzie zdąża na czas.Ale jak już już napisałam powyżej ogólnie jest spoko :) Obecnie jestem na jakimś 12 odcinku. Oglądaliście może ten serial?

Pinka

2 komentarze:

  1. sienkiewiczx320 lipca 2012 10:37

    Pogoda jest beznadziejna :( I nie, nie oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What's up, I would like to subscribe for this web site to get most recent updates, thus where can i do it please help.

    Here is my homepage :: same day loans

    OdpowiedzUsuń