czwartek, 26 lipca 2012

whatsup

Hej.Od kilku dni zbieram się na napisanie nowej notki,ale w niedziele rozłożyła mnie angina. Akurat kiedy robi sie cieplo ja zaczynam byc chora, no cóż i tak czasem bywa. Dzisiaj czuje się już dobrze, nawet gardło mnie już nie bolało. A do dnia dzisiejszego to troche po spacerowalam,a potem przyjechala do mnie rodzina i z nimi posiedzialam:)
W weekend może popłyne statkiem na Piaski nad morze. To zależy od tego jak bedzie się czuł mój brat, którego zaraziłam anginą.
Zaczelam ogladać Plotkare. Kupe czasu zbierałam się żeby zacząć oglądać no i jak na razie to mi się podoba.
Oglądałam jeszcze film z Miley Cyrus LOL .Polecam (;

Dzisiaj notka znowu bez żadnych zdjęć ale pisze na tablecie i tu się zawsze źle dodają, a poza tym i tak nie mam żadnych. Postaram się to nadrobić w najbliższym czasie.

A tak ogólnie to co tam u was ? Jak wakacje wam mijają? Jedziecie gdzieś czy może już wracacie?

                                                                      Pinka

3 komentarze:

  1. ojej angina teraz współczuję! ja wyjeżdżam w sierpniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko blog fajne posty
    Ja dopiero zaczęłam, zapraszam do mnie
    http://me-myself-and-i-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie dookoła tylko LOL i LOL :3. Sama ostatnio zaczęłam oglądać,ale jeszcze nie skończyłam niestety.

    OdpowiedzUsuń