poniedziałek, 2 lipca 2012

Chillin in pool

Hej! Co tam u was? U mnie wszystko w porządku .Wczorajszy dzień głównie spędziłam spacerując i siedząc w basenie. Wczoraj przyjechała do moich dziadków moja koleżanka z dzieciństwa,więc spacerowałam z nią i Pali. Nie wiem co nam się wczoraj stało, bo pierwszy raz od ładnych kilku lat weszłyśmy do zalewu,haha.Pogoda była wczoraj wspaniała.Było tak gorąco ,że połowe dni spedziłam.w basenie.Tylko wchodziłam, wychodziłam i szła na spacer (: Tego mi właśnie brakowało! A na koniec wyszło tak, że spała u mnie Pali. O 9 wieczorem jeszcze troche popływałyśmy (:
Jestem strasznie wkurzona z tego powodu,że dzisiaj ukazały się daty na koncerty w Europie na Believe Tour inie ma Polski! Z tego co słyszałam to jest to pierwsza część podanych dat,a potem ma być wiadomo coś jeszcze o reszcie krajów. Choć jestem wkurzona strasznie to nie trace nadzieji na to, że koncert w końcu odbędzie się w PL.
Jak bedą jakieś błedy albo zły układ zdjęć to z góry przepraszam,bo notke pisze z tableta.









Pinka

2 komentarze:

  1. my niestety mieszkamy z bloku, i nie możemy mieć basenu. zazdrościmy! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze basenu,ja niestety mieszkam w bloku,so... Fajne fotki.
    Zapraszam do mnie na http://pollina-staystrongandnevergiveup.blogspot.com
    Komentarze zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń