sobota, 30 czerwca 2012

First Holidays Day!

Hej! Jak tam wam minął pierwszy dzień wakacji?
U mnie można powiedzieć ,że całkiem przyjemnie(: Rano obudziła mnie telefonem ciocia, która postanowiła,że jak nie może się dodzwonić do moich rodziców to zadzwoni do mnie o 9 rano. Pół dnia spędziłam opalając się i pływając w basenie. Woda jeszcze była zimna, ale co to dla mnie w takiej wodzie trochę posiedzieć, haha. A późnym popołudniem poszłam do babci na imieniny (ma jutro,ale imprezke zrobiła dzisiaj) Trochę posiedzieliśmy ,pojedliśmy i pospacerowaliśmy po molo:)
W między czasie jeszcze byłam w domu i oglądałam Austina "Mahonia" na kamerce,haha. Wczoraj rodzice zaskoczyli mnie i moją siostrę bardzo miłą niespodzianką. Za dobre wyniki w nauce obydwie dostałyśmy po tablecie :) No i to by było na tyle ,jeżeli chodzi o dzisiaj :) Miłych wakacji kochani <3











Haha, ostatnie zdjęcie mistrz! 

CHCIAŁAM JESZCZE POWIEDZIEĆ ,ŻE TA NOTKA JEST 50 ,KTÓRĄ ZAMIESZCZAM NA TYM BLOGU! CHCE WAM WSZYSTKIM BARDZO PODZIĘKOWAĆ ZA SPRAWDZANIE TEGO BLOGA I ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE (: 
Pinka



8 komentarzy:

  1. tableta? wow :D zazdrościmy.
    śliczna sukienka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, jak widzę, to wakacje zaczynają ci się fajnie :) No cóż, ja też nie mogę narzekać. Mnie też mama obudziła wcześnie. Cały dzień spędziłam z koleżanką, a wieczorem wzięłam się za sprzątanie pokoju. Jutro festyn w mojej miejscowości :)
    A ogólnie, to nie czuję tych wakacji. Niby ten rok szkolny trwał dłużej, ale szybko minął.
    A jaką masz średnią?
    Miłych wakacji życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale niespodzianka! Masz milutkich rodziców. śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. też tableta dostałaam :D
    masz z Apple?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eej, no to i tak dobrze!!
      ja też nie mam z Apple ;/ rodzice mówia, że to strata kasy -,-

      Usuń