piątek, 29 czerwca 2012

HOLIDAYS

Witam was kochani. Co tam u was słychać? jakieś średnie na koniec roku ? Ja już jestem po zakończeniu , czerwony pasek jest. Średnia w tym roku wyszła mi 4,79. No i co ja wam miałam tu jeszcze dodać ..WAKACJE! W końcu zaczął się mój ulubiony czas w ciągu roku. Mam zamiar korzystać z tego czasu jak najlepiej się da. Planów na jakieś dalsze wyjazdy jak na razie nie mam ,ale pewnie coś z rodzicami w między czasie wymyślimy. W lipcu przez 2 tygodnie będę robiła za opiekunkę i będę się zajmować rodzeństwem. Znając życie to ja będę spać do 12, a oni samowolka , hulaj dusza póki możesz,haha. Ale jedno co wiem na pewno , to zamieszam troche bardziej zadbać o tego bloga . Mam namyśli to ,że regularniej będą dodawane notki i będzie więcej zdjęć.A co z wami ? Jakie plany na to lato ? 
Wiecie co , ciężko mi uwierzyć ,że już I gim mam za sobą i zaczynamy wakacje. Ten rok strasznie szybko mi zleciał. Niby nic takiego się specjalnego nie działo,a tu proszę już minęło.
Dzisiaj po południu idziemy z dziewczynami na spacer i jakąś kawkę ,albo coś takiego:) 


A muzycznie to teraz mam fazę na album  BELIEVE po prostu 24/7 tego słucham,haha. Aktualnie to ta piosenka kręci mi się ciągle po głowie. Pali mnie nią zaraziła,haha:)
Pinka

5 komentarzy:

  1. To powodzenia :D Ja dziś mam w planach opalanie się i kąpiel nad jeziorem ze znajomymi więc ogólnie spoko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam średnią 4.6 :D Plan na dzisiaj to grill i chill na działce :3

    OdpowiedzUsuń