poniedziałek, 22 października 2012

fall

Hej:)
Niedziela minęła mi spokojnie w gronie rodzinnym:) Mój młodszy brat miał urodziny- 7 lat to już poważny wiek,haha. Siedziałam cały dzień jedząc ciasta i inne pyszności,lol.
Dzisiaj miałam sprawdzian z biologii trochę pokręciłam ,ale i tak jestem dobrej myśli jeżeli chodzi o efekt końcowy. Popołudniu robiłyśmy z dziewczynami robiłyśmy plakat z wosu, a wieczorem uczyłam się z niemieckiego na jutrzejszy sprawdzian.
A  teraz zostawiam was ze sobotnimi zdjęciami :
















21 komentarzy:

  1. ale bym sobie zjadła tak torta urodzinowego . :D mmmmm
    wszystkiego najlepszego dla brata ;-)
    fajne fotki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja nie znoszę biologii, całe szczęście już nie mam tego przedmiotu ;)
    Wszystkiego najlepszego dla braciszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    obserwuję i zapraszam :
    nie-przestawaj-wierzyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne miejsce na zdjęcia wybrałaś . : )

    OdpowiedzUsuń
  5. miejsce na zdjęcia wspaniałe, w sumie jak same zdjęcia :)
    zapraszam i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;D
    Oraz fenomenalny strój.
    Miejsce też piękne - takie magiczne xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne spodnie, kocham taki kolor :)
    http://natolatekswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjęcia:)obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 7lat to poważny wiek, co ty myślisz? Moja kuzynka też za niedługo będzie obchodzić swoje 7 urodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładne zdjęcia !:)
    wszystkiego najlepszego dla brata;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękną bluzeczkę! Świetna jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj ja nie cierpię niemieckiego!

    OdpowiedzUsuń
  13. mega są te zdjęcia <3
    + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń